Palve ISP’dele…

Tavaliselt ma selliseid postitusi ei kirjuta, kuid teenuspakkujad ei viitsi kirjadele reageerida. Täna suutis mind Starman tumesiniseks vihastada.

Lihtsalt nemad hakkavad keset päeva hooldama asju..helistasin 1770 – hooldame.

Nii võiks võtta ju “big deal”, tegelt ikka on küll, sest võimalik, et ISP tundub ulmena see, paljud inimesed töötavad kodus ning nad pakuvad serveritega teenuseid.

Mina ei teadnud midagi, kuniks kliendid helistasid ja küsisid, miks serverile ei saa enam ligi .

Kui veel EE’s töötasin, siis sai tehtud elektrikatkestustest teavitamise süsteem. Sarnane süsteem peaks olema ka ISP’del. Kui tulemas katkestus, siis neil teada piirkond ja kliendid.
Ntx iseteenindusests saaks valida, kas soovitan teavitusi (e-post / sms).

Antud olukorras saaksin enda kliente ka teavitada, et tulemas töökatkestused.

Korralisi hooldustöid saab kenasti öösel teha või peale tööpäeva, aga mitte tööpäeva keskel !

Loodame, et kliendi sõnum jõudis blogi kaudu isikuteni, kes töid planeerivad.

2 kommentaari to “Palve ISP’dele…”

  1. Tähe Poiss Says:

    starmani kunde on kodukunde, kes päeval on tööl, mitte ei luuseda kodus ; )

    • tingmarprog Says:

      Et siis Starmanit ei saa ärikliendina usaldada. Tänapäeva arenenud töövorm on kaugtöö ehk inimesed teevad päeval tööd kodus, mitte ei istu kontoris 😉

Lisa kommentaar

Täida nõutavad väljad või kliki ikoonile, et sisse logida:

WordPress.com Logo

Sa kommenteerid kasutades oma WordPress.com kontot. Logi välja /  Muuda )

Google photo

Sa kommenteerid kasutades oma Google kontot. Logi välja /  Muuda )

Twitter picture

Sa kommenteerid kasutades oma Twitter kontot. Logi välja /  Muuda )

Facebook photo

Sa kommenteerid kasutades oma Facebook kontot. Logi välja /  Muuda )

Connecting to %s


%d bloggers like this: